De eerste week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yanieke Koene - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yanieke Koene - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Yanieke Koene

Blijf op de hoogte en volg Yanieke

25 April 2016 | Nederland, Amsterdam

Hallo ik ben yanieke. Ik had een opdracht voor school een soort verslag te maken over de vakantie. Dus hier is mijn verslag.
Op maandag ging ik naar mijn opa en oma en hebben we spelletjes gespeeld. En ik bestelde alle 4 de delen van The Hunger Games, omdat ik die films echt super leuk vind
Op dinsdag ging ik weer naar mijn opa en oma toe en ging ik zwemmen met mijn oma en zusje. The Hunger Games films die ik had besteld waren ook binnen gekomen en ik heb die avond deel 1 gekeken
Op woensdag ging ik mijn koffer pakken voor de week erna, want ik ging naar Ponyparkcity. Die avond ging ik deel 2 van The Hunger Games kijken en dat is echt mijn lievelingsdeel
Op donderdag ging ik naar mijn andere opa en oma en hebben we spelletjes gespeeld en op de trampolines gesprongen bij de buren, want die verkopen trampolines. Die avond heb ik deel 3 van The Hunger Games gekeken.
Op vrijdag ben ik verder gegaan met mijn koffer inpakken en heb ik deel 4 van The Hunger Games gekeken en de film waren allemaal echt super leuk! Die avond heb ik opgepast bij de buren want die gingen naar de bioscoop.
Op zaterdag heb ik een nieuwe navelpiercing gekocht met een sleuteltje eraan in het zilver. Daarna ging ik paardrijden. Omdat er niemand uit mijn les was reed ik met mijn zusje mee in de les en het ging super goed! Na paardrijden ging ik naar mijn oma zoals gewoonlijk want die woont daar om de hoek.
Op zondag heb ik met mijn moeder boodschappen voor de vakantie. En heb ik de laatste dingetjes ingepakt.
Nou dit was de eerste week tot volgende week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Yanieke

Mijn blog over de meivakantie

Actief sinds 01 Mei 2016
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 1368

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 08 Mei 2016

De tweede week

25 April 2016 - 01 Mei 2016

De eerste week

Landen bezocht: