De tweede week - Reisverslag uit Collendoorn, Nederland van Yanieke Koene - WaarBenJij.nu De tweede week - Reisverslag uit Collendoorn, Nederland van Yanieke Koene - WaarBenJij.nu

De tweede week

Door: Yanieke Koene

Blijf op de hoogte en volg Yanieke

08 Mei 2016 | Nederland, Collendoorn

Op maandag ging ik omw ponypark city. We moesten 2 uur rijden. Daar aangekomen moesten we inchecken en mochten we een paard uitzoeken. Mijn zusje had er een uitgekozen genaamd Yoeri: een klein zwart paardje met witte vlekken. Ik vond hem wat minder leuk.... Toen ik erop ging zitten rende het paard weg en viel ik er af. In ppc is mijn Hunger Games verslaving ontstaan omdat elke avond nadat we de pony's hadden ingeleverd en gegeten hadden The Hunger Games ging kijken.
Op dinsdag kreeg ik ook een eigen paard genaamd popcorn: een bruine pony. Hij was super lief! Mijn zusje kreeg een nieuwe pony aangewezen (Seph) want haar paard was weg. Haar paard was een tikje eigenwijs en ze is er heel vaak van afgevallen wat ik erg grappig vond. Ik wilde een leuke bosrit gaan maken maar ik verdwaalde en heb daar dus een uur rondgelopen omdat ik de weg compleet kwijt was en er niemand was die me de weg kon wijzen. Mijn telefoon had ik niet meegenomen omdat ik geen zakken had. Uiteindelijk kwam ik uit waar je de pony moest ophalen en vanaf daar wist ik de weg wel weer. Ik kwam daar mijn zusje tegen en die was ook compleet verdwaald want ze wist de weg totaal niet daar en toen zijn we samen naar ons huisje gegaan.
Op woensdag kreeg ik weer hetzelfde paard. Mijn zusje kreeg weer een ander paard genaamd easy: een super lieve merrie! Zij dus ook weer helemaal blij en we kwamen er ook mensen tegen die we kenden van de manege waar ik rij. Daar hebben we de laatste twee dagen eigenlijk alleen maar mee gereden.
Op donderdag was de laatste dag dat we konden rijden. We hebben de pony's lekker verwend en veel gereden. Daarna de paarden ingeleverd en was het rijden voorbij.
Op vrijdag moesten we inpakken en gingen we weer naar huis. Thuis aangekomen heb ik mijn koffer uitgepakt en ging ik gewoon weer verder met mijn Hunger Games verslaving. 'S avonds heb ik gebarbecued met allebei mijn opa's en oma's.
Op zaterdag is Yoyo (mijn kat) bevallen! Ze heeft 3 kleine kittens en ze zijn heel cute. Ik wilde liever niet bij de bevalling zijn. Daarom ben ik na paardrijden bij mijn oma gebleven. Er was daar 1 probleem..... Ik had de films van The Hunger Games niet bij me dus ik moest wel afkicken! Daardoor is mijn nieuwe verslaving ontstaan: Josh Hutcherson en Jennifer Lawrence stalken op YouTube in hun Hunger Games rol/wanneer ze daar interviews over hebben. Ik kijk voornamelijk: interviews, behind the scenes, deleted scenes en funny moments van de twee. Dat heb ik dus de rest van de dag gedaan.
Op zondag was het Moederdag en ging ik naar mijn opa en oma. Daar heb ik Ajax gekeken. Voor de rest heb ik Josh en Jennifer verder gestalked op YouTube.
En dat was dus mijn boeiende vakantie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Collendoorn

Yanieke

Mijn blog over de meivakantie

Actief sinds 01 Mei 2016
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 1363

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 08 Mei 2016

De tweede week

25 April 2016 - 01 Mei 2016

De eerste week

Landen bezocht: